Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

ΕΊΜΑΣΤΕ ΟΠΑΔΟΊ ΚΑΙ ΌΧΙ ΠΕΛΆΤΕΣ ΣΑΣ

 Με θέμα τα διαρκείας της νέας χρονιάς, βρίσκω την ευκαιρία να γράψω δυο πράγματα από τα εσώψυχα μου. Θα ξεκινήσω με την τιμή των εισιτηρίων διαρκείας που πραγματικά μ΄αφηνει αδιάφορο και αυτό θα γίνει κατανοητό παρακάτω μέσα από αυτά που απαιτώ σαν οπαδός και όχι σαν πελάτης.
Σαν οπαδός λοιπόν, ή και σαν κομμάτι του όχλου της κερκίδας αν θέλετε, απαιτώ να ακούγομαι! απαιτώ να κάνετε το καλύτερο δυνατό για την ομάδα μου ώστε εγώ να είμαι ευχαριστημένος, απαιτώ να μην μου λέτε ψέματα για λεφτά-χρέη-παίκτες-ήττες από καφενεία, απαιτώ να προασπίζετε τα συμφέροντα της ομάδος μου, απαιτώ να την προστατεύετε από διαιτητές-επόπτες-παράγοντες της ΕΠΟ και της ΚΕΔ, απαιτώ και στα δύσκολα να είστε ειλικρινείς μαζί μου, απαιτώ και στις ήττες που είναι μέσα στο πρόγραμμα να φέρεστε επαγγελματικά, απαιτώ να ταξιδεύω και να δίνω το παρόν όπου παίζει ο ΠΑΟΚ μου, απαιτώ να μην τρωτέ προπηλακισμούς και να μην πηγαίνετε σαν χάπατα στα αντίπαλα γήπεδα, απαιτώ να είστε άξιοι εκπρόσωποι του μεγάλου ΠΑΟΚ και εντός και εκτός γηπέδου και πάνω από όλα απαιτώ να βάλετε καλά μέσα στο μυαλό σας το λίγο, ότι είμαστε οπαδοί και όχι πελάτες σας, ώστε στις στραβές που ο κόσμος φωνάζει να μην λέτε γράφτους στα αρχ@@ια σου. Όταν θα υπάρχουν όλα αυτά λοιπόν , τότε το τελευταίο πράγμα που θα με νοιάζει θα είναι η τιμή. Και κλείνοντας Διαχειριστάκια της κακίας ώρας το δέλεαρ στον κόσμο να το βάλετε με τις πράξεις σας και όχι με προσφορές στις τιμές και εκπτώσεις!
ΣΗΜΕΊΩΣΗ: Αν εσείς απαιτείτε τυμπανοκρουσίες για την αδειοδότηση, καλύτερα να αλλάξετε ομάδα!
ΣΗΜΕΊΩΣΗ 2: Εννοείτε ότι θα πάρουμε διαρκείας και όχι για εσάς αλλά για εμάς και τον ΠΑΟΚ μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου